Powered by
In De Panne is geluk niet zomaar een woord, het is een levensstijl. Bij ons draait alles om plezier scheppen, zowel voor onze inwoners, bezoekers als voor onze eigen medewerkers.
Het bestuur heeft ingezien dat het moet inzetten op een efficiënte, moderne en aantrekkelijke organisatie. Onder het credo 'HKA' (Het kan Anders) werd in 2020 een veranderingstraject geïnitieerd. Bij alles wat we doen plaatsen we onze klant centraal. We zijn ook onze eigen consultant of het nu over vorming of juridische ondersteuning gaat. Zo winnen we snelheid naar onze klant toe.
De Panne zet ook volop in op projectwerking. Wekelijks zitten we samen met het beleid om gemaakte voorstellen af te kloppen. Zowel onze medewerkers als onze burgers hebben een stem in onze projecten. In de projectclub leren medewerkers van elkaar wat betreft projectwerking.
Bij De Panne geloven we dat een gelukkige medewerker de sleutel is tot succes. Daarom investeren we continu in het welzijn en de ontwikkeling van ons team. Onze medewerkers worden aangemoedigd om nieuwe ideeën te delen en te experimenteren met creatieve oplossingen. Dit zorgt voor een dynamische en stimulerende werkomgeving.
Bij De Panne staat de ontwikkeling van onze medewerkers centraal. We streven ernaar leertrajecten op maat aan te bieden. Dit doen we reeds voor leidinggevende profielen. Dit zorgt niet alleen voor een effectieve onboarding, maar ook voor voortdurende professionele groei. Op die manier hebben medewerkers altijd inzicht in hun eigen leertraject, wat hen motiveert en helpt om hun carrière actief vorm te geven.
Daarnaast zorgen we voor regelmatige feedbacksessies, zodat medewerkers en leidinggevenden hun voortgang en uitdagingen kunnen bespreken en bijsturen waar nodig. Dit bevordert niet alleen de kennisoverdracht, maar versterkt ook de onderlinge band binnen team De Panne.
Verder stimuleren we deelname aan externe workshops en conferenties, zodat onze medewerkers op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen in hun vakgebied. De medewerkers kunnen hier ook zelf initiatief in nemen en dit is meestal het geval. We bieden ook toegang tot online leerplatforms, waar medewerkers op eigen tempo en op elk moment kunnen leren. Dit maakt het mogelijk om continu te blijven groeien, ongeacht de drukte van het dagelijkse werk.
En last but not least ondersteunen we graag initiatieven die vanuit de medewerkers zelf komen. Zoals collega’s die een kaartnamiddag organiseren, een voetbalmatch, een dartswedstijd of een afterworkdrink. Initiatief nemen en verbinding zoeken met collega’s moedigen we aan.
Met deze aanpak zetten wij in op de ontwikkeling van onze medewerkers en kunnen we terecht een baanbrekende werkgever genoemd worden.
Powered by
Baanbrekende Werkgever is een lerend netwerk van organisaties die zich als duurzame en mensgerichte werkgevers willen ontwikkelen en positioneren.
WORD EEN BAANBREKENDE WERKGEVERPowered by