In deze huidige arbeidsmarkt met weinig actief werkzoekenden en moeilijk te vinden knelpuntprofielen, spreek je als rekruteerder best ook latent werkzoekenden aan. Bij Jobat’s EBC Studio doen ze dat door te vertrekken vanuit sterke verhalen: authentieke getuigenissen van medewerkers over hun job en de troeven van hun werkgever.
Om deze verhalen naar de juiste doelgroep te brengen, brengt Jobat sinds begin 2021 het Go for happy Magazine uit (voorheen gekend als MARK Magazine) en creëren ze content rond actuele HR-topics zoals nieuw leiderschap, wellbeing, young graduates, duurzaamheid,…
Naast de gedrukte versie van het magazine bij De Standaard en Het Nieuwsblad, verspreiden ze deze verhalen ook via de 6 grote nieuwsmerken van Vlaanderen (Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, De Standaard, De Morgen, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg), social media & Jobat.be (bekijk hier enkele voorbeelden).
Wat de aanpak van Jobat is, hoe ze deze verhalen verspreiden en waarom dit interessant voor jullie kan zijn, lichten Kim Vergaelen (Business Development Manager) en Hannelore Geldhof (EBC Studio Manager) graag toe tijdens een inspiratiesessie op vrijdag 11/6 om 10u. Hierbij zal Nick Leenaert (HR Director Group Services bij Unilin) toelichten welke rol Go for happy voor hun Employer Branding speelt.
Schrijf je snel in voor deze inspiratiesessie van 11/06 van 10-11u., door eenvoudig een mailtje te sturen naar [email protected].
Baanbrekende Werkgever is een lerend netwerk van organisaties die zich als duurzame en mensgerichte werkgevers willen ontwikkelen en positioneren.
WORD EEN BAANBREKENDE WERKGEVERPowered by